stand-tasliyat

خرید استند تسلیت خیریه: راهنمای کوتاه خرید تاج گل ترحیم و استند تسلیت (ارزان)

استندهای تسلیت چگونه هستند؟

استندهای تسلیت بنرهایی هستند که بر روی استند چسبانده می‌شوند وبا هر طرح و اندازه‌ای که بخواهید می‌توانید آن را سفارش دهید و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.
پیام شما در قالب یک متن و گاهی همراه با تصویر بر روی آن درج می‌شود و تاثیرگذاری بیشتری در پی خواهد داشت.
استندهای ترحیم ماندگاری بیشتری نسبت به گل‌های طبیعی دارند که به همین خاطر استندهای تسلیت مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند.

 استند تسلیت ترحیم یا تاج گل ترحیم کدام بهتراست؟

همان‌طور که گفته شد به همراه داشتن تاج گل یا سبدهای گل در این مراسم‌ها از زمان قدیم مرسوم بوده اما از آنجایی که همه چیز به سمت مدرن‌تر شدن سوق داده شده است؛ به علت پژمرده شدن گل‌ها و دردسرهای جابه‌جایی برای خانواده متوفی و یا همان صاحب مجلس، تاج‌های گل و سبدهای گل جای خود را به استندهای ترحیم و تسلیت داده‌اند.
دسته گل‌ها یا تاج گل‌ها احساس خوبی را به خانواده متوفی انتقال می‌دهند اما در حقیقت در پایان جز خراب شدن گل‌ها و بی ثمر واقع شدن وجود آن‌ها در منزل متوفی چیزی باقی نخواهد ماند.
استندهای چاپی شاید به سر زندگی و عطر و بوی گل‌های گلایل سفید و رزهای سفید نباشند ولی پیام آن بسیار تاثیر گذارتر خواهد بود.
اغلب خاطره مراسم ختم در ذهن و یاد صاحب عزا می‌ماند و خانواده متوفی  کلام مکتوب و تصاویر چاپ شده بر روی استند های چاپی را فراموش نمی‌کنند.
به طور کلی استندها ماندگاری بیشتری دارند  به همین علت با استفاده از استندها در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شود چرا که گل‌ها دور ریز بیشتری دارند و شما نمی‌توانید مجددا از آنها استفاده کنید.

 

استندهای تسلیت خیریه شعف:

مرگ امری ناگوار و گریز ناپذیر است و برای همه در پیش است.
مراسم‌های ختم، شب سوم، شب هفتم، چهلم و سر سال که برای فوت عزیزانمان برگزار می‌کنیم آیینی از گذشته است که تا به امروز ادامه داشته و ما طبق آن خبر فوت عزیزانمان را به اقوام و آشنایان می‌رسانیم.
با برگزار کردن این مراسم‌ها هم یاد اموات زنده نگه داشته می‌شود و هم با بازماندگان همدردی می‌شود و آنها دیگران را در غم از دست دادن عزیزشان شریک و سهیم می‌دانند.
در شرایط از دست دادن یک عزیز نیاز است که خانواده او را تنها نگذاریم و او را دلداری دهیم.
عموما در این مراسم‌ها اقوام، دوستان و آشنایان شرکت می‌کنند و با حضور خود و انجام کارهایی نظیر نصب بنر و اعلامیه‌های تسلیت، آوردن تاج گل و استندهای تسلیت  در مراسم و گاهی درب منزل متوفی  احساس همدردی خود را با خانواده متوفی نشان می‌دهند.

سفارش استندهای تسلیت از خیریه شعف:

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد استفاده از استندها مقرون به‌صرفه‌تر است چرا که ماندگارتر و همچین قابل استفاده مجدد هستند.
سفارش استندها از این مرکز خیریه برای شما به این جهت خوب است که اغلب در این مراسم‌ها به دلیل غم از دست دادن متوفی شما رغبت نمی‌کنید تا از منزل بیرون بروید و وقتی را صرف گشتن برای خرید یک استند با کیفیت و قیمت مناسب کنید؛ گاهی شما علاوه بر نداشتن میل به بیرون رفتن حتی زمان کافی برای این کار را هم ندارید!

پس با سفارش آنلاین تاج گل از خیریه شعف در وقت خود نیز صرفه جویی می‌کنید و استند را هر چه سریع‌تر به دست شما می‌رسانند.

همچنین ما در خیریه شعف با در اختیار گذاشتن استندهای با کیفیت و با قیمتی مناسب در طرح‌های متفاوت دست شما را در انتخاب باز می‌گذاریم.
از طرفی هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید تنها و تنها صرف کمک به؛

  • – افراد بی بضاعت می‌شود
  • – کمک هزینه دانش آموزان نخبه و نیازمند می‌شود
  • – تهیه جهیزیه برای عروس‌ها می‌شود
  • – هزینه دارو جهت درمان بیماری‌های بیماران نیازمند می‌شود و بسیاری کارهای خیر دیگر…

علاوه بر این‌ها، این کار روح متوفی را نیز شاد می‌گرداند چرا که ثواب این کار به روح او نیز می‌رسد.
خداوند متعال بارها راجع به  نیکوکاری و کار نیک و پاداش آن در کتاب آسمانی‌مان سخن گفته است.

امام علی (ع) اسوه و الگوی ما شیعیان درباره ارزش نيكوکاری نزد خدا می‌فرماید:” 

شما خیرین عزیز می‌توانید با سفارش استندهای تسلیت از موسسات خیریه بخشی از هزینه‌های خیریه را تامین کنید و در راه کمک به دیگران گام بردارید و از پاداش و عنایت الهی برخوراد شوید، روح متوفی را شاد کنید و در نهایت تسلی بخش عزیزانتان باشید.

نیکوکاری نشانی از انسانیت است.

این مقاله را نیز بخوانید؛ راه‌های کسب درآمد موسسات خیریه

نظرات

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد *