Main

کودکان کار و کمک به ایتام

چگونه به کودکان فقیر کمک کنیم تا آینده ای بهتر داشته باشند

میلیون‌ها کودک و کودکان کار در سراسر جهان به نیازهای اولیه مانند. غذا، آب تمیز، بهداشت، دارو، سرپناه، آموزش، کتاب، تفریح، خانواده، خنده و شعف، عشق دسترسی ندارند اما امید وجود دارد.

 شما می توانید به طرق مختلف به کودکان کار و نیازمند کمک کنید. تا آینده بهتری داشته باشند. داوطلبانه زمان و تلاش خود را برای کودکان می تواند تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. همچنین می توانید پول جمع آوری کنید یا کالاهایی را به خیریه اهدا کنید. اگر مایل به تعهد هستید، می توانید از طریق آموزش و پرورش به یک مدافع شخصی برای یک کودک نیازمند تبدیل شوید. هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان خیلی کوچک یا بزرگ نیست.

کمک های داوطلبانه به کودکان کار

معلم خصوصی دانش آموزان بی بضاعت:

آموزش یکی از بهترین پیش بینی کننده های موفقیت در کودکان است.

 شما می توانید با اهدای وقت یا پول خود به عنوان یک معلم یا یک شخص معمولی به دانش آموزانی که به کمک نیازمند هستند کمک کنید تا در مدرسه موفق شوند.

 ممکن است کودکان را در خواندن، املا، رویدادهای جاری، جبر، خط ، ریاضی، علوم، تاریخ و یا انگلیسی به عنوان زبان دوم آموزش دهید.

شما می توانید با هر یک از هیئت مدیره مدرسه محلی و یا خود مدارس تماس بگیرید. تا ببینید آیا برنامه ای بعد از مدرسه برای آموزش کودکان دارند یا خیر.

برخی از مردم برای آموزش به کودکان فقیری که ممکن است. به مدارس خوب دسترسی نداشته باشند، به خارج از کشور بروند.

کمک به کودکان کار با لباسها و کتابها: بسیاری از کودکان مایحتاج اولیه را ندارند. لباس‌ها، کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌های جدید. می‌توانند تغییرات بزرگی در زندگی آن‌ها ایجاد کنند.

با کار با گروهی از افراد، وسایل کم استفاده یا جدید را برای کودکان جمع آوری کنید. یک موسسه خیریه محلی، که مایل است. اینها را برای شما توزیع کند، شناسایی کنید. برخی از چیزهایی که می توانید جمع آوری کنید عبارتند از:

لوازم مدرسه

هدایایی برای تعطیلات

کفش جدید

کت، ژاکت، و سایر لباس های هوای سرد

کتاب های درسی

آلات موسیقی

holding-hands-clapping-like-friends-close-up-shot-female-kid-s-hands-doing-different-things-together-family-home-education-childhood-charity-concept-mother-son-daughter-wealth

حمایت مالی از یک کودک فقیر:

حدود 400 میلیون کودک در سراسر جهان در فقر شدید زندگی می کنند. برای یک کمک ماهیانه کوچک، می توانید به یک کودک کمک کنید تا هزینه غذا، مدرسه، دارو و لباس را بپردازد.

موسسات خیریه زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا از یک کودک حمایت کنید. چه در داخل و چه در خارج از کشور. برخی از موسسه های خیریه معتبر عبارتند از:

محک

 کهریزک

 فاطمه زهرا

و…

با خیریه های محلی تماس بگیرید. برخی از موسسات خیریه ممکن است برای کمک به سازماندهی موجودی، نظارت بر رویدادها و توزیع کمک به داوطلبان نیاز داشته باشند. با شعبه محلی خود از یک موسسه خیریه رفاه کودکان تماس بگیرید تا ببینید به چه چیزی نیاز دارند.

 از آنها بپرسید که چگونه می توانید به بهترین وجه زمان خود را به صورت داوطلبانه اختصاص دهید.

اگر شما فردی با مهارت های خاص هستید، ممکن است بتوانید خدمات خود را به صورت رایگان ارائه دهید تا به کاهش هزینه های اداری برای موسسه خیریه کمک کنید.

 این به خیریه اجازه می دهد تا منابع خود را برای کمک به کودکان اختصاص دهد. خدماتی که ممکن است بتوانید ارائه دهید شامل حسابداری، کار پیمانکاری و کمک حقوقی است.

اگر موسسه خیریه شما گردآوری کمک مالی یا رویدادی برگزار می کند می توانید کمک کنید. ممکن است از شما خواسته شود که در فروش بلیط، راه اندازی یک غرفه یا تمیز کردن بعد از آن کمک کنید.

جمع آوری پول برای امور خیریه و کودکان کار

تصمیم بگیرید که چه نوع کمکی می خواهید بدهید. پول می تواند کمک زیادی به یک موسسه خیریه برای کمک به کودکان فقیر کند، اما باید به این فکر کنید که می خواهید پولتان به کجا برسد.

 بسیاری از موسسات خیریه به شما این امکان را می دهند که نحوه خرج کردن پول را انتخاب کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که پول خود را برای این موارد ارسال کنید:

غذا

شهریه و شهریه مدرسه

مراقبت پزشکی

کتاب و اسباب بازی

لباس ها

آب پاک

پناه

حمایت ازکودکان کار و ایتام

کودکان کار

یک خیریه معتبر و قابل احترام برای حمایت از کودکان کار را انتخاب کنید:

تعداد زیادی موسسات خیریه کودکان وجود دارد. برخی از آنها به دلیل خاصی مانند آموزش یا مراقبت های بهداشتی متمرکز هستند.

 برخی دیگر برای رفاه عمومی کودکان هستند. قبل از اهدای پول به یک موسسه خیریه، در مورد خیریه تحقیق کنید تا مطمئن شوید که آنها اکثریت سرمایه خود را به هدف خود اختصاص می دهند. Charity Navigator  را بررسی کنید برای امور خیریه بین الملل تا ببینید آیا آنها حداقل رتبه سه ستاره دارند. برخی از مؤسسات خیریه معتبر عبارتند از:

یونیسف  

کودکان نیازمند 

بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود 

شبکه معجزه کودکان

کانون حقوقی جوانان

هدف خود را عمومی کنید در حالی که می توانید از جیب خود کمک کنید. ممکن است بخواهید دیگران را نیز تشویق کنید که کمک مالی کنند.

 خیریه انتخابی خود را به دوستان و خانواده خود تبلیغ کنید. دیگران را تشویق کنید. که وارد عمل شوند تا پول شما و کمک به نیازمندان تأثیر بیشتری داشته باشد.

 شما ممکن است در نظر داشته باشید که هدف خود را از طریق:

رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام

وبلاگ ها

درخواست های ویدیویی

وب سایت شخصی شما

 به اشتراک بگذارید.

فروش کالا هایی که استفاده نمیشوند:

یکی از راه های عالی برای جمع آوری پول برای کودکان و کمک به ایتام این است. که چیزی بفروشید و عواید آن را به خیریه بدهید.

 می توانید یک غرفه در جلوی خانه خود، در مدرسه یا در بازار برپا کنید. فروش خود را به عنوان یک سود برای خیریه تبلیغ کنید.

 ممکن است متوجه شوید که غریبه ها مایل به خرید چیزهایی هستند که فقط به یک هدف خوب کمک کنند. برخی از انواع مختلف فروش عبارتند از:

اجناس دست ساز مانند دستبند یا روسری، فروش نان و شیرینی، استند ها

کمک های مالی جمعی پلتفرم‌های تامین مالی جمعی به شما این امکان را می‌دهند. که یک صفحه ویژه برای جمع‌آوری پول برای یک سازمان غیرانتفاعی به انتخاب خود راه‌اندازی کنید.

 این صفحات وب می توانند کمک های مالی کوچک زیادی را از گروه بزرگی از مردم جذب کنند.

 بسیاری از وب سایت های تامین مالی جمعی وجود دارند. که در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ها تخصص دارند.

تبدیل خود به یک مدافع شخصی برای کودکان کاریک مربی شوید:

چندین سازمان وجود دارند که به کودکان نیازمند کمک می کنند. تا با بزرگسالان پایداری که می توانند آنها را در مدرسه و زندگی راهنمایی کنند ارتباط برقرار کنند.

 این برنامه ها به جوانان و کودکان در معرض خطر یک سیستم حمایتی حیاتی ارائه می دهد.

 بچه‌هایی که مربی دارند بیشتر از دبیرستان فارغ‌التحصیل می‌شوند. و کمتر احتمال دارد که مواد مخدر یا الکل مصرف کنند.

پرورش فرزند را در نظر بگیرید: اگر فضا و امکانات مالی برای پذیرش یک کودک دارید، می توانید یک کودک را پرورش دهید.

 منظور از سرپرستی، فراهم کردن خانه ای موقت و پایدار برای سرپرستی از ایتام و کمک به ایتام  است.

روند پرورش ماه‌ها طول می‌کشد، اما یک پدر و مادر متعهد می‌تواند. زندگی یک کودک محروم را با ارائه حمایت، ثبات و ثبات در طول دوره‌ای پرفراز و نشیب در زندگی تغییر دهد.

موسسه غیر انتفاعی خود را راه اندازی کنید: اگر مشتاق و وقف کمک به کودکان محروم هستید. ممکن است بخواهید موسسه خیریه غیرانتفاعی خود را راه اندازی کنید.

 راه اندازی یک موسسه خیریه مستلزم کار گسترده ای از جمله تهیه ویژه مالیاتی، جمع آوری سرمایه، مدیریت منابع و ساختار سازمانی است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید آیا این حرکت برای شما مناسب است، باید از خود بپرسید:

این موسسه خیریه چه نوع خدماتی را می تواند به منطقه محلی من ارائه دهد؟

آیا خیریه دیگری در منطقه من وجود دارد که خدمات مشابه یا مشابهی را ارائه دهد؟ اگر وجود دارد، ممکن است بخواهید به جای آن برای آن خیریه داوطلب شوید.

خیریه خود را چگونه تامین خواهد کرد؟

چه کسی برای کمک به اداره خیریه مورد نیاز خواهد بود؟ به سایر مدیران، جمع آوری کنندگان کمک مالی، حسابداران، وکلای مالیاتی و داوطلبان فکر کنید.

cta(01)-1

خیریه شعف

در صورت هرگونه سؤال
با ما تماس بگیرید.

 اگر علاقه‌مند بودید فرم ثبت‌نام مستمری ماهیانه یادتان نرود!

نظرات

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد *