پرداخت صدقه آنلاین

روش های نوین کمک به نیازمندان

روش های نوین کمک به نیازمندان :

شاید شما هم قلک هایی را که در گذشته در خانه ها برای جمع کردن پول جهت کمک به نیازمندان، نگهداری می شد را به یاد داشته باشید. این قلک ها معمولا از طرف موسسات خیریه به افراد اهدا می شدند و نمایندگان مراکز خیریه هر ماه برای دریافت نذورات و مبالغی که برای کمک به خیریه جمع آوری شده بود، اقدام می کردند. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، روش های نوینی برای کمک به نیازمندان به وجود آمده است. به طور مثال، امروزه روش های نوین پرداخت، مانند پرداخت اینترنتی جایگزین قلک های قدیمی شده اند. به عبارت دیگر، شما از طریق وب سایت مراکز خیریه معتبر می توانید افراد نیازمند را شناسایی نموده و به صورت آنلاین به آن ها کمک نمایید.

شیوه نوین کمک به نیازمندان

 

استفاده از روش های نوین کمک به نیازمندان، می تواند در وقت و زمان افراد بسیار صرفه جویی نماید. چرا که دیگر نیازی نیست افراد، برای شناسایی نیازمندان و کمک به آن ها، به صورت حضوری به موسسات خیریه مراجعه نمایند و می توانند به جای صرف وقت خود در ترافیک های سنگین، در خانه های خود و به وسیله گوشی تلفن همراهشان به نیازمندان کمک نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی روش های نوین کمک به نیازمندان بپردازیم. پس اگر شما هم می خواهید با این روش های نوین بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

صدقه آنلاین، روشی نوین برای کمک به نیازمندان :

قبل از اینکه به توضیح مفهوم صدقه آنلاین بپردازیم، بهتر است ابتدا با صدقه، انواع آن و آثار و برکاتش در زندگی آشنا شویم :

صدقه چیست و چه انواعی دارد؟

صدقه به این معنی است که، انسان برای رضای خداوند بخشی از اموال خود را به نیازمندان اعطا نماید. صدقه را می توان به دو نوع واجب و مستحب تقسیم نمود. در واقع، صدقه واجب مبلغی است که فرد به صورت شرعی ملزم به پرداخت آن می باشد. از انواع نمونه های صدقه واجب می توان به زکات، خمس، کفاره و … اشاره نمود. صدقه مستحب، همان گونه که از نامش نیز مشخص است، مستحب است و افراد معمولا برای دفع بلا اقدام به پرداخت آن می نمایند.

آثار و برکات صدقه در زندگی افراد :

حال که با صدقه و انواع آن آشنا شدید، باید با آثار و برکات صدقه در زندگی نیز بیشتر آشنا شوید. بر اساس آیات و احادیث مختلف، صدقه می تواند بلاها و حوادث تلخ و ناگوار را از زندگی انسان دور نماید. همچنین پرداخت صدقه می تواند موجب افزایش رزق و روزی انسان ها شود. از جمله آثار و برکات پرداخت صدقه می توان به دور کردن شیطان از زندگی انسان اشاره نمود. طبق آیات و احادیث، صدقه، کمر شیطان را می شکند. موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از آثار و برکات صدقه می باشند. پرداخت صدقه، علاوه بر آثار و برکاتی که  برای شخص پرداخت کننده دارد، می تواند گره های بسیاری را از مشکلات نیازمندان باز نماید.

همان گونه که ذکر شد، پرداخت صدقه، می تواند ثواب دنیوی و اخروی بسیاری برای افراد به همراه داشته باشد. پرداخت صدقه به صورت آنلاین مزایای بسیاری برای شخص پرداخت کننده و نیازمندان دارد. چرا که با استفاده از صدقه آنلاین، افراد می توانند مبالغ مورد نظر خود را به صورت آنلاین و از طریق درگاه های پرداخت تعبیه شده در وب سایت مراکز خیریه  پرداخت نمایند. به این ترتیب، دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه برای رفت و آمد به موسسه خیریه نمی باشد. همچنین از طریق صدقه آنلاین، مدت زمان جمع آوری کمک های خیرخواهانه شما عزیزان و رساندن آن ها به دست افراد نیازمند نیز بسیار کاهش می یابد.

cta(01)-1

خیریه شعف

در صورت هرگونه سؤال
با ما تماس بگیرید.

 اگر علاقه‌مند بودید فرم ثبت‌نام مستمری ماهیانه یادتان نرود!

پرداخت صدقه آنلاین

به همین دلیل در صورتی که فرد نیازمند، نیاز به کمک فوری داشته باشد، می توان هر چه سریعتر به او کمک نمود. به طور مثال، تصور کنید فردی برای عمل جراحی فرزند خود نیازمند کمک مالی می باشد. در این شرایط، اگر کمک های مالی به سرعت از طریق پرداخت صدقه آنلاین جمع آوری شوند، می توان مبالغ اهدایی را در سریع ترین زمان ممکن به فرد مورد نظر رساند و عمل جراحی را انجام داد.

موسسه خیریه شعف(شهید عبدالحمید فتاحیان) یکی از معتبرترین مراکز خیریه در سطح کشور می باشد. صدقه آنلاین بخشی از خدمات این موسسه خیریه می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شعف و انتخاب گزینه صدقه آنلاین، به هر میزان که در نظر دارید، به افراد نیازمند کمک نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید از بخش اخبار و گزارشات وب سایت شعف، گزارشات کامل و شفافی را در خصوص نحوه کمک موسسه به نیازمندان مشاهده نمایید.

سایر روش های نوین برای کمک به نیازمندان :

از دیگر روش های نوین کمک به نیازمندان، سرپرستی ایتام و نیازمندان می باشد. در این روش، شما مبلغی را به صورت مستمر به افراد نیازمند اهدا می نمایید. در این روش نیز، شما می توانید برای پرداخت مبالغ مورد نظر خود از درگاه های پرداخت آنلاین استفاده نمایید. برای انجام این کار کافیست به وب سایت شعف مراجعه نموده و پس از انتخاب گزینه سرپرستی ایتام، فرم مورد نظر را پر نمایید. در این صورت می توانید ماهیانه مبلغی را به صورت آنلاین، به افراد تحت پوشش خود اهدا نمایید.

سرپرستی ایتام و نیازمندان

سخن پایانی :

در این مقاله به بررسی شیوه های نوین کمک به نیازمندان پرداختیم. همان گونه که اشاره شد، یکی از شیوه های نوین برای کمک به نیازمندان، صدقه آنلاین می باشد. با پرداخت صدقه به صورت آنلاین، می توان کمک های خیرخواهانه را در کوتاه ترین زمان ممکن جمع آوری نموده و به دست نیازمندان رساند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که برای پرداخت صدقه آنلاین حتما از درگاه های پرداخت تعبیه شده در وب سایت مراکز خیریه معتبر استفاده نمایید. چرا که متاسفانه برخی افراد سودجو برای کسب درآمد از این طریق، اقدام به راه اندازی وب سایت های جعلی برای دریافت کمک های خیرخواهانه مردم می نمایند. خیریه شعف از جمله مراکز خیریه بزرگ و معتبر در سطح کشور می باشد. به همین دلیل شما می توانید با اطمینان خاطر از طریق وب سایت شعف کمک های خیرخواهانه خود را به دست نیازمندان برسانید.

نظرات

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد *